Waar is mijn pakketje?

Volg jouw pakketje en blijf op de hoogte wanneer de levering zal plaatsvinden


Wanneer u bij ons een bestelling plaatst dan zal u van elke stap op de hoogte gebracht worden. Nadat uw bestelling is bevestigd zal het pakket klaargemaakt worden voor verzending. Vanaf dat het pakket verzonden is zal u van ons een verzendmail ontvangen. Hierin kan u afhankelijk van de grootte van het pakket bepaalde gegevens terugvinden. Dit kan een trackingnummer zijn zodat u het pakket kan volgen of dit kan een geschatte leverdatum zijn.


Wij werken met 3 verschillende verzendmethodes afhankelijk van de grootte van het pakket.


Verzending met DPD

Word ik op de hoogte gehouden van het levertijdstip?


DPD informeert je altijd op voorhand over de dag van levering van je pakket. Komt die dag niet uit? Geen probleem, je kan je levering wijzigen:

•Afhalen in een Pickup parcelshop in de buurt

•Leveren op een andere dag

•Leveren op een ander adres

•Neerzetten op een veilige locatie


Op de dag zelf word je per e-mail of sms geïnformeerd over het tijdvak van 1 uur waarin je pakket zal aankomen.


Wat als ik niet thuis ben op het moment van levering?


Geen probleem. Je pakket wordt naar een Pickup parcelshop in je buurt gebracht. Op deze manier heb je je pakket zo snel mogelijk in je bezit en bepaal je zelf wanneer je het gaat ophalen.

De DPD chauffeur laat een mededeling in je brievenbus achter met vermelding van het adres van de Pickup parcelshop en het tijdstip vanaf wanneer je het pakket kan ophalen. Je krijgt van DPD ook een e-mailbericht wanneer het pakket is aangekomen in de Pickup parcelshop.

Neem je identiteitsbewijs mee wanneer je je pakket gaat afhalen. Je krijgt 7 dagen tijd om het op te halen, daarna wordt het terug naar de afzender gestuurd.

Op www.dpd.be kan je de status van je pakket nagaan en vind je meer informatie over onze Pickup parcelshops (locaties, openingsuren…).


Kan ik mijn pakket volgen?


Ja, op www.dpd.be kan je de status van je pakket nagaan. Het enige wat je nodig hebt is het 14-cijferig pakketnummer.


Verzending met onze eigen transportdienst


Wanneer u een bestelling plaatst op onze website van een groter of zwaarder artikel dan zal dit meestal bij u thuis geleverd worden door onze eigen transportdienst. In dat geval zal onze klantendienst op voorhand met u contact opnemen om de levering verder af te spreken. U zal de dag voor levering gecontacteerd worden met een gericht tijdstip met een tijdspanne van 2h. (Bijv. tussen 10.00 en 12.00).


Verzending met een externe transportdienst


Dikwijls verzenden wij ook bestellingen met een externe transportdienst. Bestellingen uit NL worden steeds met onze externe transportdienst geleverd. In dat geval zal u van ons ook een email ontvangen met daarin meer info over het tijdstip en datum van aflevering. Ook kan u op de dag van levering het uur van levering opvragen via de website van de transporteur. Na uw bestelling zal u in de verzendmail deze link ook terugvinden.